Science Lab

User Rating: 0 / 5

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

ρία μνημόνια για τη παιδεία υπέγραψε η παρούσα κυβέρνηση, δηλαδή κάθε χρόνο κι ένα μνημόνιο.

Η εκπαιδευτική κοινότητα αναμένει με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τις λεπτομέρειες του νέου μνημονίου   που υπέγραψε ο υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου, που σύμφωνα με τις δηλώσεις του περιλαμβάνει:

Α. Την υποχρέωση των εκπαιδευτικών να βρίσκονται στο σχολείο 30 ώρες την εβδομάδα

Β. Να τεθούν κριτήρια στις συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων

Γ. Στην επιλογή των Στελεχών Εκπαίδευσης να συμμετέχει το ΑΣΕΠ

Δ. Αξιολόγηση στελεχών εκπαίδευσης και αυτοαξιολόγηση σχολικών μονάδων

Ακολουθεί το βίντεο με τη δήλωση του υπουργού Παιδείας

{youtube}he73js82|600|450|1{/youtube}

2016: Το Συμπληρωματικό μνημόνιο

Η Κομισιόν στην πρόσφατη ετήσια έκθεσή της για την Ελλάδα κάνει ειδική αναφορά  στις δεσμεύσεις του υπουργού Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου στους θεσμούς (τρόικα) αναφέροντας ότι υπογράφηκε συμπληρωματικό μνημόνιο το έτος 2016.

Πατήστε εδώ για να δείτε όλες τις λεπτομέρειες του συμπληρωματικού μνημονίου.

2015 Μνημόνιο: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών, ωράριο,Νέο Σχολείο, ΑΕΙ

Το νομοσχέδιο (μνημόνιο)  όπως ψηφίστηκε  στις 14 Αυγούστου του 2015 στην Ολομέλεια της Βουλής, περιλαμβάνει τις ακόλουθες δεσμεύσεις και ρυθμίσεις για το σύνολο της παιδείας.

Επικαιροποίηση Εκθεσης ΟΟΣΑ του 2011

Οι αρχές θα διασφαλίσουν τον περαιτέρω εκσυγχρονισμό του τομέα της εκπαίδευσης σύμφωνα με τις βέλτιστες πρακτικές της ΕΕ και αυτό θα τροφοδοτήσει την προγραμματισμένη ευρύτερη στρατηγική ανάπτυξης.

Οι αρχές, σε συνεργασία με τον ΟΟΣΑ και ανεξάρτητους εμπειρογνώμονες, θα επικαιροποιήσουν, έως τον Απρίλιο του 2016, την αξιολόγηση του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος που εκπόνησε ο ΟΟΣΑ το 2011.

Πανεπιστήμια

Η εν λόγω επανεξέταση θα καλύπτει όλα τα επίπεδα εκπαίδευσης, συμπεριλαμβανομένων των δεσμών μεταξύ έρευνας και εκπαίδευσης και της συνεργασίας μεταξύ πανεπιστημίων, ερευνητικών ιδρυμάτων και επιχειρήσων με σκοπό την ενίσχυση της καινοτομίας και της επιχειρηματικότητας .

Νέο Σχολείο

Μεταξύ άλλων, η επανεξέταση θα αξιολογήσει την υλοποίηση της μεταρρύθμισης του «Νέου Σχολείου», το περιθώριο περαιτέρω εξορθολογισμού (των τάξεων, σχολείων και πανεπιστημίων), τη λειτουργία και διακυβέρνηση των ιδρυμάτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, την αποδοτικότητα και αυτονομία των δημόσιων εκπαιδευτικών μονάδων και την αξιολόγηση και διαφάνεια σε όλα τα επίπεδα.

Πρακτικές ΟΟΣΑ

Η επανεξέταση θα προτείνει συστάσεις σύμφωνα με τις βέλτιστες πρακτικές των χωρών του ΟΟΣΑ.

Σχέδιο δράσης έως τον Μάιο του 2016

Με βάση τις συστάσεις της επανεξέτασης, οι αρχές θα εκπονήσουν επικαιροποιημένο εκπαιδευτικό σχέδιο δράσης και θα υποβάλουν προτάσεις για δράσεις το αργότερο έως τον Μάιο του 2016, οι οποίες θα εγκριθούν έως τον Ιούλιο του 2016, και εφόσον είναι δυνατόν, τα μέτρα θα πρέπει να τεθούν σε ισχύ πριν από το ακαδημαϊκό έτος 2016-2017.

Αξιολόγηση-ωράριο εκπαιδευτικών

Ειδικότερα, οι αρχές δεσμεύονται να ευθυγραμμίσουν τον αριθμό διδακτικών ωρών ανά μέλος του προσωπικού, καθώς και την αναλογία μαθητών ανά τάξη και ανά εκπαιδευτικό, με τις βέλτιστες πρακτικές των χωρών του ΟΟΣΑ, το αργότερο έως τον Ιούνιο του 2018.

Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των σχολικών μονάδων θα συνάδει με το γενικό σύστημα αξιολόγησης της δημόσιας διοίκησης. Οι αρχές θα διασφαλίσουν τη δίκαιη μεταχείριση όλων των φορέων παροχής εκπαίδευσης, συμπεριλαμβανομένων των ιδιωτικών ιδρυμάτων, καθορίζοντας ελάχιστα πρότυπα.

User Rating: 0 / 5

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

ρία μνημόνια για τη παιδεία υπέγραψε η παρούσα κυβέρνηση, δηλαδή κάθε χρόνο κι ένα μνημόνιο.

Η εκπαιδευτική κοινότητα αναμένει με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τις λεπτομέρειες του νέου μνημονίου   που υπέγραψε ο υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου, που σύμφωνα με τις δηλώσεις του περιλαμβάνει:

Α. Την υποχρέωση των εκπαιδευτικών να βρίσκονται στο σχολείο 30 ώρες την εβδομάδα

Β. Να τεθούν κριτήρια στις συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων

Γ. Στην επιλογή των Στελεχών Εκπαίδευσης να συμμετέχει το ΑΣΕΠ

Δ. Αξιολόγηση στελεχών εκπαίδευσης και αυτοαξιολόγηση σχολικών μονάδων

Ακολουθεί το βίντεο με τη δήλωση του υπουργού Παιδείας

{youtube}he73js82|600|450|1{/youtube})

2016: Το Συμπληρωματικό μνημόνιο

Η Κομισιόν στην πρόσφατη ετήσια έκθεσή της για την Ελλάδα κάνει ειδική αναφορά  στις δεσμεύσεις του υπουργού Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου στους θεσμούς (τρόικα) αναφέροντας ότι υπογράφηκε συμπληρωματικό μνημόνιο το έτος 2016.

Πατήστε εδώ για να δείτε όλες τις λεπτομέρειες του συμπληρωματικού μνημονίου.

2015 Μνημόνιο: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών, ωράριο,Νέο Σχολείο, ΑΕΙ

Το νομοσχέδιο (μνημόνιο)  όπως ψηφίστηκε  στις 14 Αυγούστου του 2015 στην Ολομέλεια της Βουλής, περιλαμβάνει τις ακόλουθες δεσμεύσεις και ρυθμίσεις για το σύνολο της παιδείας.

Επικαιροποίηση Εκθεσης ΟΟΣΑ του 2011

Οι αρχές θα διασφαλίσουν τον περαιτέρω εκσυγχρονισμό του τομέα της εκπαίδευσης σύμφωνα με τις βέλτιστες πρακτικές της ΕΕ και αυτό θα τροφοδοτήσει την προγραμματισμένη ευρύτερη στρατηγική ανάπτυξης.

Οι αρχές, σε συνεργασία με τον ΟΟΣΑ και ανεξάρτητους εμπειρογνώμονες, θα επικαιροποιήσουν, έως τον Απρίλιο του 2016, την αξιολόγηση του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος που εκπόνησε ο ΟΟΣΑ το 2011.

Πανεπιστήμια

Η εν λόγω επανεξέταση θα καλύπτει όλα τα επίπεδα εκπαίδευσης, συμπεριλαμβανομένων των δεσμών μεταξύ έρευνας και εκπαίδευσης και της συνεργασίας μεταξύ πανεπιστημίων, ερευνητικών ιδρυμάτων και επιχειρήσων με σκοπό την ενίσχυση της καινοτομίας και της επιχειρηματικότητας .

Νέο Σχολείο

Μεταξύ άλλων, η επανεξέταση θα αξιολογήσει την υλοποίηση της μεταρρύθμισης του «Νέου Σχολείου», το περιθώριο περαιτέρω εξορθολογισμού (των τάξεων, σχολείων και πανεπιστημίων), τη λειτουργία και διακυβέρνηση των ιδρυμάτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, την αποδοτικότητα και αυτονομία των δημόσιων εκπαιδευτικών μονάδων και την αξιολόγηση και διαφάνεια σε όλα τα επίπεδα.

Πρακτικές ΟΟΣΑ

Η επανεξέταση θα προτείνει συστάσεις σύμφωνα με τις βέλτιστες πρακτικές των χωρών του ΟΟΣΑ.

Σχέδιο δράσης έως τον Μάιο του 2016

Με βάση τις συστάσεις της επανεξέτασης, οι αρχές θα εκπονήσουν επικαιροποιημένο εκπαιδευτικό σχέδιο δράσης και θα υποβάλουν προτάσεις για δράσεις το αργότερο έως τον Μάιο του 2016, οι οποίες θα εγκριθούν έως τον Ιούλιο του 2016, και εφόσον είναι δυνατόν, τα μέτρα θα πρέπει να τεθούν σε ισχύ πριν από το ακαδημαϊκό έτος 2016-2017.

Αξιολόγηση-ωράριο εκπαιδευτικών

Ειδικότερα, οι αρχές δεσμεύονται να ευθυγραμμίσουν τον αριθμό διδακτικών ωρών ανά μέλος του προσωπικού, καθώς και την αναλογία μαθητών ανά τάξη και ανά εκπαιδευτικό, με τις βέλτιστες πρακτικές των χωρών του ΟΟΣΑ, το αργότερο έως τον Ιούνιο του 2018.

Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των σχολικών μονάδων θα συνάδει με το γενικό σύστημα αξιολόγησης της δημόσιας διοίκησης. Οι αρχές θα διασφαλίσουν τη δίκαιη μεταχείριση όλων των φορέων παροχής εκπαίδευσης, συμπεριλαμβανομένων των ιδιωτικών ιδρυμάτων, καθορίζοντας ελάχιστα πρότυπα.

User Rating: 0 / 5

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

Εκδόθηκε από το υπουργείο Παιδείας η εγκύκλιος  για τα προγράμματα ξεναγήσεων που υλοποιεί το Ολυμπιακό Αθλητικό Κέντρο Αθηνών (ΟΑΚΑ) «ΣΠΥΡΟΣ ΛΟΥΗΣ»

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ

Περιεχόμενο εγκεκριμένου Προγράμματος

Πρόγραμμα Α.

Ξενάγηση στο Κεντρικό Στάδιο

Ομάδα μαθητών 10-100 το μέγιστο, διάρκεια 45 λεπτά – 60 λεπτά

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε μαθητές όλων των βαθμίδων Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης.

Πρόγραμμα Β.

Ξενάγηση στο Κεντρικό-Μπάσκετ-Κολυμβητήριο ή εναλλακτικά ποδηλατοδρόμιο Ομάδα μαθητών 10-100 το μέγιστο, διάρκεια 2 ωρών

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε μαθητές Α/βάθμιας και Β/βάθμιας εκπαίδευσης.

Αναλυτική Περιγραφή Α-Β προγράμματος

Η υποδοχή των σχολείων πραγματοποιείται στην αίθουσα Τύπου του Κεντρικού Σταδίου και στην συνέχεια οι μαθητές και εκπαιδευτικοί έχουν την δυνατότητα να παρακολουθήσουν στην αίθουσα συνεντεύξεων την προβολή ενός DVD διάρκειας 17 λεπτών παραγωγής της κρατικής τηλεόρασης με όλες τις σημαντικές αθλητικές και πολιτιστικές στιγμές του Ο.Α.Κ.Α. από την θεμελίωσή του το 1980 μέχρι και σήμερα.

Η διάλεξη εκτείνεται από τις σημαντικές στιγμές του χώρου μέχρι την ιστορικότητά του, τις ανακαλύψεις της αρχαιολογικής σκαπάνης, τις Ολυμπιακές αξίες και την δύναμη που ο αθλητισμός ως κοινωνικό αγαθό μπορεί να προσφέρει στα νιάτα, αλλά και στον πληθυσμό γενικότερα όλης της χώρας.

Αξίες που έχουν να κάνουν με την δύναμη του ονείρου, την σημασία της προσπάθειας, την υπερπήδηση κάθε μορφής εμποδίων και αμφισβήτησης, την θέση στόχων και την τελική πραγματοποίηση της υπέρβασης που κάθε νέο παιδί και άνθρωπος επιδιώκει σε κάθε μορφή της ζωής του, προσωπική, επαγγελματική, αθλητική και κοινωνική.

Οι μαθητές έχουν την δυνατότητα μετά την ολοκλήρωση του Α ́ Προγράμματος να επισκεφτούν το Κεντρικό Ολυμπιακό στάδιο επιλέγοντας και το Β ́ Πρόγραμμα και να ξεναγηθούν επιπλέον στο Κλειστό Γήπεδο του Μπάσκετ, το Κολυμβητήριο, το Ποδηλατοδρόμιο.

Προσφέρεται εναλλακτικά, η δυνατότητα επίσκεψης, κυρίως από Επαγγελματικά Λύκεια ή Πανεπιστήμια, συγκεκριμένων χώρων του Σταδίου, όπως: Κέντρο Antidoping Control, ΕΚΑΕ- Εργομετρικό Κέντρο Αθλητικών Ερευνών, Μηχανολογικές Εγκαταστάσεις σε συνεργασία με το Τμήμα Η/Μ του Ολυμπιακού Σταδίου.

Παρατηρήσεις: Η συμμετοχή στις ξεναγήσεις του Α ́ και Β ́ προγράμματος είναι δωρεάν.

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ

Το υπουργείο Παιδείας επισημαίνει ότι η  Δ/νση Φυσικής Αγωγής δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιοδήποτε άλλα προγράμματα υλοποιούνται στους χώρους του Ο.Α.Κ.Α., πλην του ανωτέρω και δεν έχει εκδώσει καμία σχετική εγκύκλιο.

 

πηγή: https://www.esos.gr/

User Rating: 0 / 5

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

Ο πρώην πρόεδρος του ΕΣΥΠ  και πρώην Πρύτανης του Παν. Αιγαίου  Καθηγητής Σωκράτης Κάτσικας,  επελέγη στη θέση του Πρύτανη του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου, κατόπιν προκήρυξης διαγωνισμού, ενώ Αντιπρύτανης ο Καθηγητής του ΑΠΘ Γιάννης Μανωλόπουλος.

Ειδικότερα στη χθεσινή  συνεδρίαση (8/12/2017), η Διοικούσα Επιτροπή του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου αποφάσισε ομόφωνα να προσφέρει τη θέση του πρώτου Πρύτανη του ΑΠΚΥ στον Καθηγητή Σωκράτη Κάτσικα και του πρώτου Αντιπρύτανη στον Καθηγητή Ιωάννη Μανωλόπουλο.

Η Διοικούσα Επιτροπή , τονίζει σε ανακοινωθέν  πως  “υιοθετεί έτσι την επίσης ομόφωνη Εισήγηση της Επιτροπής Αναζήτησης και Επιλογής, την οποία αποτελούσαν διακεκριμένοι επιστήμονες παγκόσμιου κύρους, προερχόμενοι από πέντε διαφορετικές χώρες, πέντε διαφορετικά γνωστικά αντικείμενα και τρεις διαφορετικές ηπείρους.

Με την απόφαση αυτή της Διοικούσας Επιτροπής συντελείται το αποφασιστικό βήμα για την αυτονόμηση του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου”.

Το Βιογραφικό του Σωκράτη Κάτσικα

Σωκράτης Κ. Κάτσικας γεννήθηκε στην Αθήνα το 1960. Είναι Διπλωματούχος Ηλεκτρολόγος Μηχανικός του Πανεπιστημίου Πατρών (1982), Master of Science in Electrical & Computer Engineering του University of Massachusetts at Amherst, ΗΠΑ (1984) και Δρ Μηχ/κός Η/Υ & Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πατρών (1987). Σήμερα είναι Καθηγητής του Τμήματος Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Πειραιώς, μέλος της ομάδας εμπειρογνωμόνων του προγράμματος αξιολόγησης πανεπιστημιακών ιδρυμάτων της Ένωσης Ευρωπαϊκών Πανεπιστημίων (European University Association – EUA) και Πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής του ίδιου προγράμματος. Διετέλεσε Πρύτανης (2003-2006) και Αντιπρύτανης (1997-2003) του Πανεπιστημίου Αιγαίου, μέλος της Αρχής Διασφάλισης της Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση (2006-2008), μέλος της Αρχής Διασφάλισης του Απορρήτου των Επικοινωνιών (2008-2009), Αντιπρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συλλόγων μελών ΔΕΠ (ΠΟΣΔΕΠ) (2009), Εθνικός Εκπρόσωπος στην Επιτροπή Προγράμματος του Προγράμματος «Άνθρωποι» του 7ου Προγράμματος Πλαισίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης (2007-2009), Γενικός Γραμματέας Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων (2009 – 2012), μέλος της Επιτροπής Πληροφορικής της Ελληνικής Κυβέρνησης (2011 – 2012), Πρόεδρος του Γνωμοδοτικού Τεχνικού Συμβουλίου του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Πρόεδρος του Συμβουλίου Ανώτατης Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης (2013-2014) και Πρόεδρος του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας (2013-2015). Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα είναι στις περιοχές της ασφάλειας πληροφοριακών και επικοινωνιακών συστημάτων και των εφαρμογών της θεωρίας εκτίμησης. Είναι συγγραφέας ή συν-συγγραφέας περισσότερων από 230 δημοσιεύσεων σε επιστημονικά περιοδικά, κεφάλαια βιβλίων και πρακτικά επιστημονικών συνεδρίων και έχει συμμετάσχει σε περισσότερα από 60 Ευρωπαϊκά και εθνικά προγράμματα Έρευνας και Ανάπτυξης, ως ερευνητής, ως επιστημονικός διευθυντής, και ως διευθυντής προγράμματος στις περιοχές αυτές. Συμμετέχει στις επιστημονικές επιτροπές κρίσης άρθρων αρκετών επιστημονικών περιοδικών, έχει συγγράψει ή επιμεληθεί την έκδοση 33 βιβλίων και έχει συμμετάσχει ή προεδρεύσει σε επιστημονικές επιτροπές περισσότερων από 400 επιστημονικών διεθνών συνεδρίων.

πηγή: https://www.esos.gr/

User Rating: 0 / 5

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

Με τη συμφωνία που υπέγραψε ο Υπουργός Παιδείας ορίζεται υποχρεωτική παραμονή στο σχολείο για 30ωρο, χωρίς προϋποθέσεις !!

Το Υπουργείο Παιδείας προσπαθεί να διασκεδάσει με «επικοινωνιακό τρόπο» τα μέτρα που συμφώνησε με τους Θεσμούς – Τρόϊκα  για τα σχολεία και τους εκπαιδευτικούς στο πλαίσιο της τρίτης «υπερήφανης» αξιολόγησης.

Ας δούμε τι υπέγραψαν ο Υπουργός Παιδείας και η Κυβέρνηση, σύμφωνα με τις δικές τους ανακοινώσεις:

1. Υπέγραψαν την υποχρεωτική παραμονή όλων των εκπαιδευτικών στο σχολείο, στο εργασιακό 30ωρο.

Ισχυρίζονται ότι αυτό ίσχυε με τον νόμο 1566/85 και δεν αλλάζει κάτι!! Δεν υπάρχει μεγαλύτερο ψέμα από αυτό!! Ο Ν.1566/85 προέβλεπε τη δυνητική παραμονή των εκπαιδευτικών στο σχολείο, πέραν του διδακτικού ωραρίου και μέχρι 30 ώρες την εβδομάδα, μόνο εφόσον τους είχε ανατεθεί συγκεκριμένη διοικητική εργασία.

Πρακτικά: για 32 χρόνια τώρα, μετά τη λήξη του διδακτικού ωραρίου αποχωρούσαν όλοι οι εκπαιδευτικοί από το σχολείο, εκτός  των ελάχιστων εξαιρέσεων σε περιπτώσεις ανάθεσης συγκεκριμένου έργου.

Με τη συμφωνία που υπέγραψε ο Υπουργός Παιδείας ορίζεται υποχρεωτική παραμονή στο σχολείο για 30ωρο, χωρίς προϋποθέσεις !!  

2. Υπέγραψαν νέες συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων, κάτι που πρακτικά σημαίνει νέα μείωση σε οργανικές θέσεις και προσλήψεις αναπληρωτών. Είναι οι ίδιοι που κατακεραύνωναν παλιότερα τις συγχωνεύσεις που είχαν γίνει και τώρα παριστάνουν πως δεν καταλαβαίνουν !!

3. Υπέγραψαν την αξιολόγηση των στελεχών εκπαίδευσης και την αυτοαξιολόγηση των σχολικών μονάδων.

Ταυτόχρονα, ΟΜΩΣ, η Κυβέρνηση έχει δεσμευτεί στο 3ο Μνημόνιο για την αξιολόγηση ΟΛΩΝ των Δημοσίων Υπαλλήλων, χωρίς καμιά εξαίρεση. Αν έχει πετύχει εξαίρεση για τους εκπαιδευτικούς, ας μας υποδείξει το σχετικό άρθρο της συμφωνίας. Κι επειδή δεν υπάρχει τέτοιο άρθρο, όλοι αντιλαμβανόμαστε ότι η αξιολόγηση που ξεκινά θα αφορά σταδιακά ΟΛΟΥΣ. Να θυμίσουμε τι ακριβώς έλεγαν οι ίδιοι, για όλα αυτά, λίγα χρόνια πριν;

4. Υπέγραψαν - κατόπιν πίεσης της Τρόικα - για τη συμμετοχή του ΑΣΕΠ στις κρίσεις των στελεχών εκπαίδευσης, αποδεικνύοντας για μια φορά ακόμη ότι δεν μπορούν να παρουσιάσουν μόνοι τους ένα ολοκληρωμένο και αξιόπιστο σχέδιο για την επιλογή στελεχών εκπαίδευσης. Τρία χρόνια τώρα "βολοδέρνουν" τροποποιώντας άρθρα του Ν.3848/2010  που τάχα θα καταργούσαν. Οι προτάσεις που έδωσαν πρόσφατα στη δημοσιότητα δεν περιέχουν τίποτε άλλο παρά αοριστολογίες και γενικότητες.

Αυτά υπογράψατε, κύριε Υπουργέ !!  Δεν μπορείτε να υποτιμάτε άλλο τη νοημοσύνη των εκπαιδευτικών !!

Από την ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ Δ.Ε. ΒΟΙΩΤΙΑΣ

 

πηγή: https://www.esos.gr/

Search