User Rating: 0 / 5

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

Δείτε τι ισχύει σήμερα, τι προτείνουν τα ΠΥΣΔΕ και ΠΥΣΠΕ και τη εισηγείται το υπ. Παιδείας για κάθε σχολική μονάδα

Το esos δημοσιεύει κατ αποκλειστικότητα πίνακες , ανά Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης ,με :

Α. Την ισχύουσα μοριοδότηση ανά σχολική μονάδα

Β. Τις προτάσεις των Περιφερειακών Υπηρεσιακών Συμβουλίων  ΠΥΣΔΕ και ΠΥΣΠΕ, και,

Γ. Τη νέα πρόταση του υπουργείου Παιδείας, μοριοδότησης ανά σχολική μονάδα

Πατήστε εδώ για να ανοίξετε τους πίνακες με τη μοριοδότηση  όλων των σχολείων της χώρας , ανά Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης.

Σημείωση: στο κάτω μέρος του exl που θα ανοίξετε πατήστε την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης που σας ενδιαφέρει για να δείτε αναλυτικά τα σχολεία

Το υπουργείο Παιδείας ανακοίνωσε ότι προχωρά στην αναμοριοδότηση των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, με στόχο τον εξορθολογισμό της υφιστάμενης κατάταξής τους σε κατηγορίες.

Για το λόγο αυτό απέστειλε  την πρόταση  στα ΚΥΣΠΕ, ΚΥΣΔΕ, ΟΛΜΕ και ΔΟΕ, προκειμένου να εκφράσουν τη γνώμη τους μέχρι 10 Ιανουαρίου  

Τα βασικά κριτήρια που λαμβάνονται υπόψη στη συγκεκριμένη διαδικασία είναι αυτά που ορίζονται στο Π.Δ. 111/2016 (ΦΕΚ 193Α’) και είναι:

i)    ο πληθυσμός της έδρας των σχολείων,

ii)    οι συνθήκες διαβίωσης  των εκπαιδευτικών,

iii)    η οργανικότητα,

iv)    η απόσταση των σχολείων από την έδρα του νομού,

v)    οι συγκοινωνιακές συνθήκες

 

πηγή: https://www.esos.gr/

vi)    το υψόμετρο και

επιπλέον ότι μοριοδοτούνται με 14 μόρια τα μονοθέσια και διθέσια σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης που χαρακτηρίζονται δυσπρόσιτα και κατατάσσονται στην κατηγορία ΙΓ.  

Εκτός των ανωτέρω, για τη διαμόρφωση της πρότασης που υποβάλλεται προς τα αρμόδια όργανα, από τις υπηρεσίες του ΥΠΠΕΘ ελήφθησαν υπόψη και τα παρακάτω:

α) η υφιστάμενη μοριοδότηση σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης,

β) οι προτάσεις των ΠΥΣΠΕ και ΠΥΣΔΕ,

γ) η μοριοδότηση των πρωτευουσών όλων των νομών της ηπειρωτικής χώρας με ένα μόριο και

δ) η μοριοδότηση όλων των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που βρίσκονται στην ίδια δημοτική/τοπική κοινότητα με τον ίδιο αριθμό μορίων

Τέλος, με τη χρήση εργαλείων λογισμικού αποτυπώθηκαν τα κριτήρια που αφορούν στον πληθυσμό της έδρας του σχολείου, την οργανικότητα της σχολικής μονάδας, την απόσταση των σχολείων από την έδρα του νομού, το υψόμετρο και τη νησιωτικότητα των περιοχών.

Για κάθε σχολική μονάδα, που βρίσκεται εκτός πρωτεύουσας νομού, συνεκτιμήθηκαν η υψομετρική διαφορά κατά την μετάβαση από την πρωτεύουσα του νομού στο σχολείο, η ποιότητα του οδικού δικτύου μέχρι το σχολείο, οι εναλλακτικές διαδρομές πρόσβασης, οι ιδιαίτερες συνθήκες του τόπου του σχολείου (περιοχή εργοστασίων, περιοχή λιγνιτωρυχείων, μειονοτικά σχολεία, παραμεθόριες περιοχές, τουριστικές περιοχές).

Σύμφωνα με όσα προβλέπονται στο Π.Δ.111/2016 (193Α) η κατάταξη των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε κατηγορίες γίνεται με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, ύστερα από πρόταση των αρμόδιων Κεντρικών Υπηρεσιακών Συμβουλίων (ΚΥΣΠΕ-ΚΥΣΔΕ), τα οποία λαμβάνουν υπόψη και τη γνώμη των δευτεροβάθμιων συνδικαλιστικών οργανώσεων των εκπαιδευτικών.

User Rating: 0 / 5

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

Η επιμόρφωση Β1 επιπέδου ΤΠΕ, έχει διάρκεια 36 διδακτικές ώρες, συνιστά Εισαγωγική Επιμόρφωση για την Εκπαιδευτική Αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. και υλοποιείται στο πλαίσιο της πράξης «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των Ψηφιακών Τεχνολογιών στην Διδακτική Πράξη (Επιμόρφωση Β’ επιπέδου Τ.Π.Ε.)» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού – Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», που συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο, ΕΣΠΑ 2014-2020) και το Ελληνικό Δημόσιο.

 

 stigmiotypo 2017 11 19 18.34.13

User Rating: 0 / 5

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

Έκθεση 95 σελίδων  για το ΙΝΕΔΙΒΙΜ  (σ.σ. με ημερομηνία 17-10-2017) απέστειλε στον υπουργό Παιδείας Κ. Γαβρόγλου το Σώμα Επιθεωρητών Δημόσιας Διοίκησης, με την οποία, σύμφωνα με πληροφορίες του esos, ζητά  να προβεί στις νόμιμες ενέργειες:

α/ Την εν τοις πράγμασι απουσία του προβλεπόμενου στο άρθρο 6 , παρ 3. του ν΄πμου 4115/13 τακτικού διαχειριστικού ελέγχου, αρμοδιότητας ΔΣ του ΙΝΕΔΙΒΙΜ (δεδομένου ότι μέχρι τη σύνταξη της παρούσας έκθεσης δεν υφίστανται εκθέσεις ορκωτών λογιστών για τις χρήσεις 2014, 2015 ενώ δεν έχουν ορισθεί ορκωτοί για τα έτη 2016 και 2017.

β/ Την παράλειψη διενέργειας απογραφής της περιουσίας του Ιδρύματος ( η οποία θα έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί, με ευθύνη  του ΔΣ, εντός δύο μηνών από την έναρξη ισχύος των διατάξεων του νόμου 4115/30.1.13, με στόχο την αξιοποίηση της) καθώς και την καταγραφείσα αδράνεια  στη διαχείριση κληροδοτήματος.

γ/ Τις μη σύννομες διαδικασίες προμήθειας υψηλών κονδυλίων ειδών τροφοδοσίας - με απευθείας αναθέσεις.

δ/Την καθυστέρηση εκκίνησης των προβλεπόμενων από την κείμενη διαδικασία διαγωνιστικών διαδικασιών για την ανάθεση υπηρεσιών σε εστίες .

ε/ την πλημμεληματική άσκηση εποπτικού ελέγχου επί των εστιών  (και συνεπώς της παρακολούθησης των δαπανών σίτισης) .

Επίσης οι Ελεγκτές Δημόσιας Διοίκησης ζητούν από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΙΝΕΔΙΒΙΜ να ασκήσει πειθαρχική δίωξη κατά συγκεκριμένων προσώπων.

Η έκθεση διαβιβάστηκε στον εποπτεύοντα του ΣΕΕΔΔ Εισαγγελέα Εφετών Αθηνών για την αναζήτηση τυχόν ποινικών ευθυνών.

Τρεις συστάσεις προς τον υπ. Παιδείας από τους Ελεγκτές Δημόσιας Διοίκησης για τη   στέγαση των φοιτητών

Συστάσεις προς τον  υπουργό Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου κάνει το Σώμα Επιθεωρητών Δημόσιας Διοίκησης, ως προς της στέγαση των φοιτητών, μέσα από την έκθεση.

Συγκεκριμένα οι Ελεγκτές Δημόσιας Διοίκησης συστήνουν στον υπουργό Παιδείας:

Α. Να εκδώσει την προβλεπόμενη στο άρθρο 53, παρ. 1β του νόμου 4009/11 Κοινή Υπουργική Απόφαση, περί καθορισμού των όρων, προϋποθέσεων και της διαδικασίας για τη στέγαση των φοιτητών.

Η έκδοση της ΚΥΑ, τονίζουν οι ελεγκτές,   θα συμβάλει σημαντικά  στη διαμόρφωση ενός κοινού πλαισίου αξιολόγησης των αιτημάτων εισδοχής και στην ίση μεταχείριση των υποψηφίων οικοτρόφων φοιτητών.

Ως εκ τούτου, σημειώνουν οι ελεγκτές, η ρύθμιση κρίνεται αναγκαία για την ενίσχυση  της διαφάνειας  και της αξιοπιστίας της όλης διαδικασίας, προς όφελος της πραγματικά δικαιούχων δωρεάν   στέγασης , και την ελαχιστοποίηση της δυνατότητας διαμόρφωσης ενός αυθαίρετου πλαισίου επιλογής εισακτέων στις εστίες φοιτητών.

Β. Την προώθηση των απαιτούμενων ενεργειών με στόχο την υποβολή αιτήσεων για στέγαση και σίτιση μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας σε πανελλαδική κλίμακα.

Γ. Τον καθορισμό του μόνιμου φορέα διαχείρισης των Φοιτητικών Εστιών των ΑΕΙ, προς άρση των προβλημάτων που ανακύπτουν από την προσωρινή ανάθεση  της εν λόγω αρμοδιότητας στο ΙΝΕΔΙΒΙΜ.

 

πηγή: https://www.esos.gr/arthra/54110/ekthesi-katapeltis-95-selidon-gia-inedivim-apo-toys-elegktes-dimosias-dioikisis

Search